Ofte stilte spørsmål
WORKIS Care
Hvordan vasker jeg og vedlikeholder jeg WORKIS uniformene?
WORKIS er enkle å vaske og vedlikeholde. Følg disse punktene og dine uniformer vil vare lenge.
- Vaskes på 60 grader
- Kan ikke klorblekes
- Tåler tørketrommel
- Kan stykes på 150 grader
- Tåler kjemisk rensing i alle vanlige rensevæsker, normal prosess
- Vaskes på 60 grader
- Kan ikke klorblekes
- Tåler tørketrommel
- Kan stykes på 150 grader
- Tåler kjemisk rensing i alle vanlige rensevæsker, normal prosess
Jeg ønsker å legge inn en stor bestilling for min bedrift med egen logo. Hvordan gjør jeg?
- Skriv en forespørsel med dine ønsker på mail til hello@workis.no og vi svarer deg så raskt vi kan. Du kan også ringe oss på telefon +47 902 84 109.
Hva menes med at Uniformen er strykefri?
Det at uniformen er strykefri betyr at den ikke får rynker – selv etter at du har vasket den. Så lenge du henger uniformen rett opp på en henger så fort du tar den ut av vaskemaskinen, trenger du ikke stryke den.Tips! Ikke fyll maskinen for full. Dette vil rynke alle slags klær i løpet av vaskeprosessen. Ha gjerne på et program med lavere sentrifugering.Når du tar uniformen ut av vaskemaskinen, anbefaler vi at du rister den godt før du henger den opp. Dette vil hjelpe med å fjerne vann og gjøre uniformen glatt og fin.
Hvordan er WORKIS Uniformene i størrelsen?
- Helseuniformer er ofte laget i store størrelser, men WORKIS uniformene er ganske så normale i størrelsen. Den størrelsen du vanligvis bruker i klær er den størrelsen du også bruker i WORKIS. Se størrelsesguide for mer info.
Tips! Gå heller en størrelse ned enn opp.
Hvordan vasker jeg og vedlikeholder jeg WORKIS uniformene?
WORKIS er enkle å vaske og vedlikeholde. Følg disse punktene og dine uniformer vil vare lenge.
- Vaskes på 60 grader
- Kan ikke klorblekes
- Tåler tørketrommel
- Kan stykes på 150 grader
- Tåler kjemisk rensing i alle vanlige rensevæsker, normal prosess
- Vaskes på 60 grader
- Kan ikke klorblekes
- Tåler tørketrommel
- Kan stykes på 150 grader
- Tåler kjemisk rensing i alle vanlige rensevæsker, normal prosess
Jeg ønsker å legge inn en stor bestilling for min bedrift med egen logo. Hvordan gjør jeg?
- Skriv en forespørsel med dine ønsker på mail til hello@workis.no og vi svarer deg så raskt vi kan. Du kan også ringe oss på telefon +47 902 84 109.
Hva menes med at Uniformen er strykefri?
Det at uniformen er strykefri betyr at den ikke får rynker – selv etter at du har vasket den. Så lenge du henger uniformen rett opp på en henger så fort du tar den ut av vaskemaskinen, trenger du ikke stryke den.Tips! Ikke fyll maskinen for full. Dette vil rynke alle slags klær i løpet av vaskeprosessen. Ha gjerne på et program med lavere sentrifugering.Når du tar uniformen ut av vaskemaskinen, anbefaler vi at du rister den godt før du henger den opp. Dette vil hjelpe med å fjerne vann og gjøre uniformen glatt og fin.
Hvordan er WORKIS Uniformene i størrelsen?
- Helseuniformer er ofte laget i store størrelser, men WORKIS uniformene er ganske så normale i størrelsen. Den størrelsen du vanligvis bruker i klær er den størrelsen du også bruker i WORKIS. Se størrelsesguide for mer info.
Tips! Gå heller en størrelse ned enn opp.
Hvor er pakken min?
Normal leveringstid er 1- 3 virkedager etter at pakken sendes fra oss. Sporingsnummer finner du i e-posten du mottar når varen sendes.
Leveringstiden for navneskilt er ca 1-2 uker.
Leveringstiden for navneskilt er ca 1-2 uker.
Hvor lang tid tar det før jeg får varene?
- Leveringen tar normalt mellom 1- 3 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. Normalt går pakken ut fra oss samme dag, eller påfølgende virkedag, etter bestilling.
I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag.
Leveringstiden for navneskilt er ca 1-2 uker.
I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag.
Leveringstiden for navneskilt er ca 1-2 uker.
Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere et produkt?
WORKIS sin returordning er enkel, rask og miljøvennlig!
Se hvordan du returnerer her :)
Hva gjør jeg hvis jeg angrer på kjøpet mitt?
- Workis AS følger alle gjeldende kjøps- og forbrukerrettigheter. Vi har 14 dagers angrerett. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.
For å returnere eller bytte et produkt bruker du skjemaet her.
For å returnere eller bytte et produkt bruker du skjemaet her.
Jeg vil reklamere på et produkt. Hva gjør jeg?
- Henvendelser vedrørende reklamasjon bes om å sendes skriftlig til hello@workis.no.
I e-posten er det fint om du legger med ordrenummer samt ytterligere dokumentasjon på eventuelle skader i form av video eller bilder. Vi vil komme tilbake til deg og svare deg så raskt vi klarer. Så lenge reklamasjonen på varen er berettiget, så blir vi enige om varen vil bli reparert, byttet eller tilbakebetalt delvis eller fullt ut.
Du finner reklamasjonsskjema her.
I e-posten er det fint om du legger med ordrenummer samt ytterligere dokumentasjon på eventuelle skader i form av video eller bilder. Vi vil komme tilbake til deg og svare deg så raskt vi klarer. Så lenge reklamasjonen på varen er berettiget, så blir vi enige om varen vil bli reparert, byttet eller tilbakebetalt delvis eller fullt ut.
Du finner reklamasjonsskjema her.
Hva gjør jeg hvis jeg ønske rå bytte et produkt?
Ved bytte returnerer du dine varer og legger deretter en ny bestilling selv på workis.no.
Fyll ut returseddelen her, og Se hvordan du returnerer her :)
Tilbakebetaling gjøres via bankoverføring eller via en refusjon til ditt kredittkort. Pengene vil være disponibel på konto innen få virkedager. Varene skal være pakket i forsendelsesposen som de kom i eller annen forsvarlig emballasje. Skader som har oppstått som følge av dårlig pakking kan medføre at dine rettigheter bortfaller. Portokostnader dekkes av kunden. Vi tar ikke imot pakker sendt med postoppkrav.
Fyll ut returseddelen her, og Se hvordan du returnerer her :)
Tilbakebetaling gjøres via bankoverføring eller via en refusjon til ditt kredittkort. Pengene vil være disponibel på konto innen få virkedager. Varene skal være pakket i forsendelsesposen som de kom i eller annen forsvarlig emballasje. Skader som har oppstått som følge av dårlig pakking kan medføre at dine rettigheter bortfaller. Portokostnader dekkes av kunden. Vi tar ikke imot pakker sendt med postoppkrav.
Kommer MVA i tillegg til prisene dere oppgir?
- Våre priser er oppgitt i norske kroner inklusiv 25% mva og toll.
Er det sikkert å betale med kort?
- Personopplysninger beskyttes. Kortopplysninger er beskyttet gjennom våre betalingsløsninger og kan ikke kopieres av oss eller andre.
Får jeg bekreftelse på at kjøpet har gått gjennom?
- Kvittering/ ordrebekreftelse kommer som siste trinn i betalingsprosessen, samt på epost og i forsendelsesposen. Denne bør oppbevares til eventuelt senere bruk.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke?
-Hos oss kan du velge mellom tre trygge og sikre betalingsmetoder.
-Kortbetaling – benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpssummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.
-Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist. Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager.
-Klarna Delbetaling eller konto, dette ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.Man må være fylt 18 år for å handle.Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på www.klarna.no
Kan jeg kansellere eller endre bestillingen?
Vi ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, og vårt robotsystem på lageret starter å behandle din ordre umiddelbart etter bestilling. Det er derfor ikke mulig å gjøre endringer eller kansellere en ordre etter bestillingen er lagt inn.
Oops, your search did not match any FAQs