Kjøpsvilkår
Pris
Våre priser er oppgitt i norske kroner inklusiv 25% mva og toll.
Betaling
Du kan betale med Visa og MasterCard. Vi betaler alle kort gebyr, så det er gratis å bruke ditt bank/kredittkort. Beløpet trekkes fra din konto når varen er bestilt Det kan aldri trekkes et større beløp enn det du har godkjent.
Levering
Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. Normalt går pakken ut fra oss samme dag, eller påfølgende virkedag, etter bestilling. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag.
Sikkerhet
Personopplysninger beskyttes. Kortopplysninger er beskyttet gjennom våre betalingsløsninger og kan ikke kopieres av oss eller andre.
Kvittering
Kvittering/ ordrebekreftelse kommer som siste trinn i betalingsprosessen, samt på epost og i forsendelsesposen. Denne bør oppbevares til eventuelt senere bruk.
Nyhetsbrev og e-markedsføring
Nyhetsbrev sendes ut på epost dersom du har krysset av for godkjenning på dette. E-markedsføringsmateriale sendes ut dersom du har registrert din epost hos oss.
Angrerett
Workis AS følger alle gjeldende kjøps- og forbrukerrettigheter. Vi har 14 dagers angrerett. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.
Bytte og retur
Ved bytte returnerer du dine varer og legger deretter en ny bestilling selv på workis.no. Fyll ut returseddelen og send varene i retur i samme emballasje som du mottok varen i eller annen forsvarlig emballasje. Tilbakebetaling gjøres via bankoverføring eller via en refusjon til ditt kredittkort. Pengene vil være disponibel på konto innen få virkedager. Varene skal være pakket i forsendelsesposen som de kom i eller annen forsvarlig emballasje. Skader som har oppstått som følge av dårlig pakking kan medføre at dine rettigheter bortfaller. Portokostnader dekkes av kunden. Vi tar ikke imot pakker sendt med postoppkrav.
Reklamasjonsrett
Henvendelser vedrørende reklamasjon bes om å sendes skriftlig til hello@workis.no. I e-posten er det fint om du legger med ordrenummer samt ytterligere dokumentasjon på eventuelle skader i form av video eller bilder. Vi vil komme tilbake til deg og svare deg så raskt vi klarer. Så lenge reklamasjonen på varen er berettiget, så blir vi enige om varen vil bli reparert, byttet eller tilbakebetalt delvis eller fullt ut.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil, feilprising, moms- og avgiftsendringer, samt leveringssvikt. Avtaler om kjøp anses for endelig når ordren er behandlet. Eventuelle tilbud gjelder så langt beholdningen.